30 Mart 2012 Cuma

ESRA EROL'UN YAKIŞIKLISI İDRİS ALİ'NİN DİŞ BUĞDAYI

Sizlerin gerçekten çok sevdiği, çok başarılı, melek kalpli ve en önemlisi de aile yaşamı ile herkese örnek olan Esra Erol'un oğlu İdris Ali için yaptığı diş buğdayından çok özel görüntüler hazırladım. Esra Erol'un yaptığı evlilik programı çok izleniyor ama onun dışında da yazdığı kitabın geliri ile açtığı Umut Evleri'de onun başarısının kanıtı. Yani hem televizyon programı, hem sosyal sorumluluk projeleri, hem de anneliği birarada yürütebilenlerden. Öncelikle İdris Ali'mize bir maşallah diyorum ve ona bayıldığımı da söylemeden geçemeyeceğim. Ve işte yakışıklı İdris Ali'nin diş buğdayından sizler için çok özel görüntüler. Güzeller güzeli anne; Esra'cığıma da fotoğrafları kullanmama izin verdiği için çok teşekkür ediyorum. Allah'ım bir ömür boyu ayırmasın.

                            İDRİS ALİ'NİN DİŞ BUĞDAYI PASTASI VE SÜSLEMELERİ











                         İDRİS ALİ'NİN DİŞ BUĞDAYINDAN AİLE FOTOĞRAFLARI



















www.toyzzshop.com

31 yorum:

  1. Maaşallah, İdris Ali çoook tatlı:) Allah bahtını da şanslı , iyi yapsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. masallah idris aliiiiiiiiiii darisi benim kizimin basina kolay cikmasi dilegiyle

      Sil
  2. ALLAH ONLARI HEP KORUSUN VE MUTLU KILSIN ÖMÜR BOYU İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  3. maşallah Allah analı babalı buyutsun....

    YanıtlaSil
  4. benim kizimla birlikte hata benim kizim 3hafta büyük daha dis cikarmadi idris aliye masallah kizimda öücük yoladi kolay dis cikarir isalah ilk disini kim gördü acaba?

    YanıtlaSil
  5. çok büyümüş maşşallah allah anasına babasına hayırlı evlat etsin inşallah...

    YanıtlaSil
  6. ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN MAŞALLAH :) MESLEK OLARAK BİLGİSAYAR LA İLGİLİ BİR DAL SEÇTİ SANIRIM :)

    YanıtlaSil
  7. Allahım nazarlardan korusun

    YanıtlaSil
  8. güzel olmuş.hayırlı dişleri çıksın.organizeyi nereye yaptırdınızherşey mukemmel.bende torunuma başka yaptım.sevgiler.öptüm yavruyu.

    YanıtlaSil
  9. maşallah sen cok tatlısın aliciiik....

    YanıtlaSil
  10. ÇOK TATLI MAŞALLAH ÇOK GÜZEL OLMUŞ NE KADAR HOŞ

    YanıtlaSil
  11. MASALLAH ESRA ABLA SEN GIBI COK ZEKII OLUR UMARIM....

    YanıtlaSil
  12. yutkundum bakarken :) inşallah benim bebişimde böyle yakışıklı olur :) e darısı sana sezin hanım :)

    YanıtlaSil
  13. ALLAHım esirgesin bu nasıl tatlılıktır yaaa bayıldım bu bebege ben zaten takip ediyorum esra erolu idris alinin fotografları yayınlandıkca ısıramadıgım için üzülüyorum MAŞALLAH:)

    YanıtlaSil
  14. süpermişş yaa

    YanıtlaSil
  15. Maşallah, diğer dişleri de ağrısız tamamlar inşallah! Fotolar süper valla! Allah mutluluğunuzu arttırsın! Öptüm İdris Ali`ye

    YanıtlaSil
  16. idris ali dedesinin kopyası :)

    YanıtlaSil
  17. maşallah ALLAH nazarlardan korusun sağlıklı olsun inş

    YanıtlaSil
  18. Pastası, keki, süslemesi herşeyiyle mükemmel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı dedesine benziyor valla şaşırdım

      Sil
  19. İdris Ali mouse'u tuttuğun agöre ilerde Bilgisayar müh. olacak demek ki:)) Masada CD, kitap, para var(sanırım müzisyen, yazar, bankacı v.s. idi onların da anlamı:)) Allah herkesin evladına hayırlısını versin, ailesiyle.

    YanıtlaSil
  20. Allah bağışlasın çok tatlı çocuk:) sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömür diliyorum:)

    YanıtlaSil
  21. pastalar ve düzenlemeleri kimyapmış acaba??*harika aynen idris ali gibi

    YanıtlaSil
  22. maşallah çok şeker gözlerine bittim.süslemelerde çokk güzelmiş... Allah analı babalı büyütsün:)

    YanıtlaSil
  23. merhaba,İdris Ali'nin pastasını yaparken çok yoğun olduğum için fotoğraflarını ne yazıkki ancak bir kaç kare çekebilmişim:(burada gördüğüme çok sevindim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  24. masallah cox gozeldi

    YanıtlaSil
  25. çok tatlı maaşallah ...darısı sana sezin....

    YanıtlaSil
  26. Değerli blog yöneticisi sitenizden çok yararlanıyoruz ve önemli bilgiler veriyorsunuz. Diş doktoru olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  27. Çok tatlı bi oğlunuz var allah anneli babalı büyütsün :D

    YanıtlaSil
  28. MAŞALLAH İDRİS ALİ ANASI GİBİ ÇOK TATLI BABASI GİBİ YAKIŞIKLI

    YanıtlaSil